Blog

Panterler mutfakta birlikte üretmenin ve öğrenmenin tadını çıkarıyor. Panterler sınıfı, yemek yapma ve keşfetme yolculuğuna çıktığı bu süreçte, hem eğlenceli hem de öğretici bir deneyim 
Devamını oku
Bu haftaki meclis toplantısında, geçen hafta gündeme gelen ve hala tam olarak çözüme ulaşamayan “Kaybolan kürekleri nasıl koruyabiliriz?” konusunda odaklandık. Geçen hafta, küreklerin düzenli kullanılması 
Devamını oku
Bir sabah, Çemberin ortasında bir kutu vardı. Acaba içinde ne vardı? Çocuklar merakla tahminlerde bulunmaya başladı. “Pamuk mu?”, “Kukla mı?”, “Böcek mi?” diye düşündüler. Ancak 
Devamını oku
Çocuğun öğrendiği şey, öğretilen şeyin otomatik sonucu olarak değil, aksine, çoğunlukla, kendi faaliyetleri ve bizlerin becerilerinin bir sonucu olarak, çocukların kendi edimlerinden kaynaklanır. Loris Malaguzzi, 
Devamını oku
Ebeveynler, eğitim sürecinin tamamlayıcı parçalarıdır. Çocuklar, öğretmenler ve ebeveynler arasındaki bu işbirliği, bir öğrenme topluluğu yaratır. Reggio Emilia yaklaşımından esinlen Renkli Orman’da çocuk, öğretmen ve 
Devamını oku
Süregelen klasik tartışma; erken çocukluk dönemi okul programlarında serbest oyunun ya da bilgi odaklı akademik becerinin vurgulanması gerektiğidir. Elbette iki tür yaklaşımın da bazı bileşenlerine 
Devamını oku
Çocuklar stetoskoplarıyla ağaçların, birbirlerinin bedenlerinden çıkan sesleri dinlemeye devam ederlerken bahçedeki kütüklerin arasında kırkayaklara rastlayıp, onları da dinlemek istiyorlar, dinlemeyi seviyorlar. Sesin gelmesi canlılık belirtisi 
Devamını oku
Reflections Nursery & Forest School İngiltere’de 2009 yılının en iyi çocuk yuvası seçilen ve son 3 denetlemede Ofsted’in (The Office for Standards in Education) Outstanding 
Devamını oku